Welcome March!

Igår tjuv startade vi helgen lite tidigare med en härlig promenad i solen tillsammans med Jimmys kompis Marcus och hans vovve Corona.. Det var härligt med en promenad och därefter for vi och åt.. När vi sen kom hem unnade vi oss en två timmar lång power nap, enligt mig blev det lite för lång vila men för JImmy som inte kan få nog av att sova kändes det toppen..;)
Jag lagade en riktigt fin fredagsmiddag bestående av älgfilé,pommes och hemmagjord peppar sås och lite grönsaker, slå det ni.. Till detta drack jag rödvin och Jimmy tog sig en öl.. När jag var på affären tidigare på dagen så sålde de Jordgubbar så jag köpte en låda och tänkte att jordgubbar doppade i choklad skulle passa perfekt som dessert, vilket det också gjorde! Det smakade himelskt!
Resten av kvällen spenderade vi i soffan, kollade på farmen, såg någon film och hade riktigt mysigt.. Jag kan inte önska mig något bättre just nu, och det var en riktigt bra start på Mars, kom för en sekund inte ihåg att februari är så kort, men så slog det mig att det faktiskt var den 1:a Mars.. Helt otroligt vad tiden går fort..
Denna lördag inleder vi med en rejäl sovmorgon, eller det är Jimmy som har sov morgon, jag är som vanligt vaken före fan och kan inte somna.. Men ska ge det ett försök nu, har varit vaken sen sju på morgon så en halvtimmes extra sömn skadar ju inte ;)..




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0