Så bra, så lycklig!

 
Jag vet, jag är bland de sämsta på att uppdatera omvärlden med inlägg på den här bloggen.. men det har hunnit hända så mycket på senaste tiden så jag har helt enkelt inte haft tid med att skriva..
Men ikväll när Hjärtat har däckat för typ en timme sedan passar jag på att skriva lite..
Sedan senast jag skrev har vi bla hunnit vara på hundutställning med Nalla, den hölls i Ökx och jag kan inte vara stoltare än vad jag var då över våran lilla tjej, hon var så duktig i ringen och visade upp sig så fint! Även om hon kanske inte fick världens bästa omdöme så gav det en morot att vilja testa igen, och se om vi kanske kan bli bättre och hon är ju dessutom inte färdig växt ännu så det finns absolut chans till att få bättre kritik..
 
Sen så har jag försökt att jobba så mycket som möjligt när jag fått, men det är mycket vikarier och inte så hemskt mycket jobb men man får vara glad för det lilla man får..
Jag ska snart (10:e april) på en time care pool utbildning och därefter kan jag börja jobba inom barnomsorgen här i Luleå! Och som grädde på moset så har jag i princip ett sommar jobb spikat också! Det går fint nu, känns riktigt bra :) Sen så har vi ytterligare planer på att vi ska få bo och leva tillsammans som ett par, Jimmy och Jag. mer än så säger jag inte förrän allt är spikat och klart, men jag är exhalterad och lycklig tjej ! <3
 
  Mina fina Älsklingar <3 De finaste i världen<3
Vad skulle jag ta mig till utan er!?
 
 
 
 
 
XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0