Whats lost can allways be found

 
Är inne i en period då det kliar i fingrarna, då jag vill fylla frysen med tusen olika bakverk. Sitter och googlar hejvilt efter recept på en massa olika godsaker. Jag får verkligen hejda mig.. Igår var jag påväg där vid 21:30 snåret att plocka fram grejer till att baka.. Men i själva verket var jag jätte trött, så jag hejdade mig en sekund och kände efter.. Kanske jag är i en orolig fas? Jag har inte sovit så bra på sistone heller, haft en massa jobbiga drömmar och varit tröttare än vanligt.. Så det är kanske det, att jag behöver ett inre lugn, hitta det jag tappat någonstans på vägen..
Jag är så glad att jag har Jimmy och mina vänner i närheten när jag behöver dem.. De får mig att tagga ner lite grann när mina cylindrar går i 1000 varv.. :) <3
 
 
 
 
 
XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0