Did I tell you

 
Jag är inte särskilt svår att göra glad, det kan vara en pytteliten sak men...
Det finns få saker i livet som kan få en att bli så varm och lycklig inombords på bara en sekund som att få höra av den personen man älskar mest av allt säga att han Älskar mig..
Men så är jag ju också extremt blödig, och löjligt lycklig att jag är jag :)
Kan knappt vänta tills i morgon, då kommer Jimmy! Då blir det mys för hela slanten och njuta av helgen..
Annars så ska lördagen speneras i städningens tecken, det sista av julen skall plockas bort och stuvas undan i garderoben i väntan tills nästa Jul.. Sen skall här dammsugas och skuras och fixas.. kanske laga någon god mat, är sugen på något vanligt, det känns jätte länge sen jag åt köttfärssås och spagetti tex.. och det är ju fruktansvärt gott så det kanske jag kastar ihop..
 
 
 
 
 
 
XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0