The alarm Is ringing

Skulle jobba idag så var riktigt duktig och ställde klockan på halv sex och studsade nästan som en en Liten kanin upp ut sängen när den ringde.. Nalla åt sin frukost medans jag gjorde mina morgon bestyr och sen gick vi ut på en tidig morgon promenad i blåsten, trodde där ett tag att vi skulle blåsa iväg:) haha... Sen har jag jobbat 7-13 och bara längtat efter att få komma ut och fara hem. tyvärr så var solen i moln när jag klev ut genom dörren på jobbet.. typiskt säger jag bara! Men men jag begav mig hemåt för att ta i tu med städningen som jag skjutit på i flera dagar. Men nu är det gjort och det känns sjukt bra och luktar fräscht! Så vad mer kan man begära?
Sitter nu och glor på tv och med datorn i knät och bloggar från telefonen, vart har tekniken tagit vägen? ;) Men måste snart börja med middagen så jag hinner äta innan jag ska iväg och träna på gymet med Lina..



XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0