Sunny Day!

Den här dagen har varit helt underbar! Solen har stått högt på himlen så Nalla och jag passade på att ta en promenad och njuta av solen. Dock så blev inte min hosta bättre av att andas in kall luft, snarare sämre.. Så jag har hostat hela eftermiddagen men det var de värt, för lite vitamin D behöver man alltid:)
Nalla är lite dålig på att äta så här mitt i höglöpet, så har försökt med lite allt möjligt, men det enda jag får henne att äta är majsvälling och vatten.. Det är ju bättre än ingenting i alla fall.. Och strax ska jag gå ut med henne en sväng..

Det var allt just nu, ingen kul update kanske men det kan ju inte vara kul jämt;)


XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0