Sick day

Det man helst inte vill ska hända är att ens käraste pojkvän ska få skyhög feber och ligga i fosterställning och skaka som ett asplöv. Igår började det, och har fortsatt hela dagen. Vi bestämde oss för att ringa till VC och höra efter vad de tyckte att vi skulle göra, det slutade med att vi åkte dit och han tog några prover vilket visade att han har lunginflamation och ska äta medicin en vecka framöver.. Men det jobbiga med kråksången är att jag själv inte känner mig helt hundra, har haft huvudvärk och yrsel och mått lite illa av och till hela dan så är rätt trött i huvudet.. Så att ta hand om Nalla, Jimmy och mig själv när jag inte är på topp är inget jag föredrar..
Hoppas bara att jag blir frisk tills i morgon så går allt så mycket lättare..





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0