Sick day nr 2.. status: same as yesterday..

 
Skriver inte så himla postiva inlägg förtillf'ället, bara om sjukdommar och elände.. Men en liten update om hur vi har det här i bunkern måste jag lämna.. Jimmy är väl ungefär som igår. Jag har vaknat ett par gånger under natten av att han skakar och fryser så har krypit närmare honom, delat med mig av mitt täcke och legat kloss mot honom så att han ska bli varm och slippa frysa.. Jag kan ju erkänna att det straffar sig för nu är jag snuvig, och lite hostig, något jag inte var igår.. Men men huvudvärken är för min del nästan helt borta, känner att den gnager mig lite i bakhuvudet men det är lång ifrån lika mycket som det var igår.. DET är positivt! Har bokat tvättid så att han får sig lite rena kläder, och så tänkte jag passa på att kasta med någon av mina tröjor och lite sånt.. Man får passa på medans man är relativit pigg och orkar göra något överhuvudtaget..
 
 
Magen kurrar så ska gå och se om jag kan hitta något att äta, sen blir det att kolla lite serier på datorn som jag nyss laddat ner, Weeeeehii..
 
 
 
 
XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0