I love you endlessly

Varför går timmarna så fort när man bara vill frysa tiden!? Så har den här helgen varit, den kändes alldeles för kort, kortare än vanligt. Vi kände båda två när han skulle åka idag att vi fått alldeles för lite tid, vi ville ha minst en kväll till.. Men ibland så går det inte helt enkelt och då får man göra det bästa av situationen. Vi är tacksamma, JAG är tacksam för all tid vi får tillsammans.. Det finns de som har ännu längre distansförhållande än mina ynka 10 mil, jag får ju faktiskt träffa Jimmy varje vecka, ibland två dagar och ibland en hel vecka i sträck. Så jag ska ju absolut inte klaga, för jag har det lättare än många andra. :)
Men jag kan såklart inte låta bli att sakna honom när vi skiljts åt.. Jag älskar honom så himla mycket <3






XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0