Dreams DO cometrue!

 
En av mina högsta drömmar har äntligen besannats. Jag har alltid velat ha hund och sen att jag delar den med min underbara pojkvän gör det bara ännu bättre.
Förra söndagen hoppade vi i bilen och åkte ner till Umeå och hämtade henne, Redan när vi svängde upp på deras gård kändes det toppen bra. Och vi hade knappt sett henne på bild innan.. Hon var så himla fin våran lilla tjej och det var som att hon visste att hon var vår, hon satt ett bra tag i min famn och bara gosade och sen lade hon sig vid våra fötter.. Sen låg vår lilla Nalla i min famn hela vägen hem till Luleå..
-Det är lite lustigt hur saker och ting sker, eller hur...!? 
 
 
Jag är världens lyckligaste just nu.. Finns inget i hela världen som kan ersätta det jag har, jag är välsignad<3
 
 
 
XoXo
Veronica<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0