When the fall comes in...

Det märks att hösten är här, det är lite för kallt att gå utan jackan på sig och löven har ändrat färg och faller nu till marken och regnet öser ner var och varannan dag. Men det gör inte så mycket för det är mysigt med regn och med nog mycket kläder på så kan man ta långa mysiga promenader utan att frysa ihjäl..

Nalla nosade upp sin första döda älg i söndags så vi var riktigt stolta Jimmy och jag:) och igår fick lill bebisen bada för första gången, kan ju inte påstå att hon var glad på mig men fin och luktade gott gjorde hon efteråt och det där dåliga humöret var som bortblåst:)..

Det var ingen helt vanliga dag igår egentligen, det var 1:a oktobe

r och det betyder att vi, jimmy och jag varit tillsammans i 9 månader nu, helt otroligt att tiden gått så fort så sjukt underbart att han är min. Jag är så glad och tacksam att vi fick träffas.. Och det finns de som kan ta åt sig lite av äran att ha sammanfört oss.. TACK! <3







XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0