Todays To do..

 
Idag har jag massor att göra, Ska hinna städa, vika tvätt och fixa här hemma innan basketflickorna kommer förbi för att bli sminkade (kan ju inte ha grejer liggandes huller om buller då), och före det ska jag hinna på gymet och träna lite med Lina, så innan två ska städningen vara gjord, och det ska jag nog klara av, hoppas jag.. :) Sen har jag tänkt bada Nalla ikväll, Jimmy var ju i Jockmock i helgen och hade henne med sig, så man vet inte vart hon har varit och rotat där ikring..
Så så ser min dag ut, men innan alla måsten ska jag ta och äta lite frukost och mysa med Nalla :)
Kanske jag slänger upp någon bild på sminkningarna senare :)
 
 
 
 
 
XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0