My sisters is smaller better versions of me.

 
Jag har så fina systrar, Tok Jossa och Bus Mickis.. Stora personligheter som inte är rädda för att säga vad de tycker.. fastän de bara är 7 och 17 så är de så himla kloka, som om det satt en god fe på deras axlar och guidade dem genom allt de tar sig för. Jag hoppas att för allt i världen att de ska få bli lyckliga, självständiga tjejer när de blir stora. Jag vet att vad de än tar sig för kommer de att fixa det, de är tuffa tjejer.
De heter ju inte Karlström för inget ;)
 
 
                                        Mina fina Tjejer! :)
                   




XoXo
Veronica<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

<3

2012-10-21 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0