If things where as easy as we want them to be we wouldn't have anything to think about

Hade en rolig eftermiddag tillsammans med Miriam.. Vi var ute med hundarna och lät dem springa av sig allt bus, och Nalla var så trött så hon orkade inte ens protestera när Jimmy kom och hämtade oss och hon skulle in i skuffen, hon bara hoppade upp.. Sen bar det av till Rutvik för att äta Pizza, jag måste faktiskt erkänna att man är inte så kaxig när Gren smäller i sig sin pizza på ett naffs och Jimmy sitter bredvid och äter ett (STORT) kebabmål.... Men men det var ju gott i alla fall:) Sen åkte vi en snabbis hem för att ge Nalla mat och lite sånt.. När hon sen var rastad drog vi och hälsade på Jimmys pappa och Stina.. där surrade vi över en kopp tea om allt möjligt, speciellt mycket om jakt, undrar varför.. Hmmmm.. Haha..

Just idag känns det som att jag har mycket i mitt huvud, jag funderar på massor och vet varken ut eller in.. Jag önskar att saker kunde vara lättare än vad de är i det verkliga livet.. Att någon kunde fatta de svåra besluten åt en.. Att man hade ett klart mål med vad man vill göra istället för att vara så osäker och vilja tusen miljarder saker på en och samma gång..
Men det är väl inte meningen att det ska vara lätt antar jag..


XoXo
Veronica<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ ditt hjärta Veronica! Du är en underbar människa med ett stort hjärta som verkligen bryr dig om dina nära. Du är ung och har hela livet framför dig, de är än bara början. Njut, lev och ta vara på tiden.. Du är värd all kärlek och lycka du kan få! Och du, livet är och kommer nog aldrig vara lätt, de kommer nog alltid finnas tusen tankar, funderingar och beslut man måste ta.. Även om det ibland är svåra val man måste göra så brukar det i slut ändan öppnas fler dörrar än om man står kvar och tvekar.

2012-10-04 @ 13:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0