There is one thing that I hate more then anything elves in this world

Att hata att ett väldigt hårt och starkt ord. Men nu menar jag det verkligen när jag säger det, jag HATAR telefon försäljare! De fortsätter att ringa, flera gånger om dagen nästan varje dag i veckan, till och med under helgen kan telefonen ringa och det är sjukt störande. Fast åandra sidan så är de ju synd om de där stackarna som sitter och ringer och jag aldrig svarar.. Det är ju faktiskt ett jobb de med och det ger jobbtillfällen. Men vi kan inte komma ifrån att det nog är ett av de mest hatade arbeten, i alla fall bland dem som blir utsatta och uppringda gång på gång.. Jag tänker bland annat på alla gamlingar som blir (inte alltid) på lurade olika saker och missar de olika villkoren eftersom försäljarna pratar i turbo fart och sällan accepterar ett nej....
Nu spårade mitt inlägg lite iväg.. Men jag har gått och ruvat länge på detta så jag kände att det kunde vara ett tillfälle att äntligen låta det komma ut.. haha.. vad dramatiskt det lät men det är så det är! :)





XoXo
Veronica<3

Kommentarer
Postat av: vicky

haha jag håller med! SATAN vad de ringer nu för tiden.. dygnet runt.

2012-11-20 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0