Stay focused

Ska inte ta ut något i förskott än, men det känns som att vi (jag och Lina) kanske har kommit igång med träningen, det känns sjukt skönt när man gjort det, och jag ser framemot det varje gång.. Det borde ju betyda något? Eller? Haha, hur som helst, så skulle det vara skönt att komma lite i form, för ryggens och hälsans skull, det skadar ju inte att få bättre kondition och kanske tappa något kilo är bara en bonus ;)
 
Så idag har jag inte bara tränat på gymet med Lina, jag har även tagit en promenad med Nalla. Ska försöka när jag väl är ledig ägna så mycket som möjligt av min tid åt att träna och motionera henne, såsmåningom får jag nog börja springa med henne, men inte riktigt än, hon är ju bara drygt 6 månader än så länge och det känns lite för tidigt faktiskt.. Men träna gå fint i koppel, inkallning och lyssna till komandon ska vi träna på i alla fall..
 
Så där ja, nu har jag på order av några skrivit mitt första inlägg på typ 2 veckor (?), hoppas de är nöjda, även om det nu var ett tråkigt inlägg.. :)
 
                                             Gällivare Crusing -12
 
 
 
XoXo
Veronica<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaaackkk!!

2012-11-07 @ 10:06:08
URL: http://jottekarlstrom.blogg.se
Postat av: Josefine

//josefineeee

2012-11-07 @ 10:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0