It's the smal things that counts

 
Dagen har varit minst sagt helt toppen, vi hade lite sov morgon Nallisen och jag sen hoppade jag i kläderna, gav henne mat och så begav oss ut till skogen. Hon älskar verkligen att vara där, medans jag plockade grenar så sprang hon omkring och var så glad.. Så där var vi nog i en timme innan vi snabbt knallade hem och bytte till ett vanlig koppel och for på en promenad med Vicky och Tyson.. Det var super mysigt och hundarna sprang lös och Nalla ville så leka och Det ville Tyson också men han var lite "blyg" idag, och klättrade mest på Vicky och viftade med sina små tassar.. Vi surrade ju såklart om allt mellan himmel och jord.. Så när Nalla och jag klev in genom dörren var klockan 12, vilket betydde att vi varit ute i nästan tre timmar.. Inte illa alls.. Nalla somnade nästan direkt och jag blev ganska trött jag med så satt ett bra tag med datorn och kollade på alltmöjligt, julklappar, serier, kläder... jaa massa svammel..
Drog mig tillsist upp ur soffan och for och gick en sväng till BG för att surra med de som jobbade.. Påvägen hem stannade jag och handlade mys på Ica och lite annat smått och gott.. är väldigt sugen på att baka så får se om jag kastar ihop något gott :) Annars ska jag spendera kvällen med att kolla film och mysa med Nalla.:)
 
 
 
 
XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0