I wish I could turn back and freeze the time


När måndagen är här och man inser att helgen är över så önskar man bara att klockan gick att vrida tillbaka.. Så bra har min helg varit, lördagen tillbringade vi med Jimmys pappa och hans kunno Stina, först var vi på Harrys där de tog sig en öl, sedan gick vi till goodwill och käkade en toppen god middag.. Kvällen fortsatte vi på hertsön hemma hos dem där det bjöds på vin och massa skratt.. När kvällen är över knallar vi hem och somnar gott.. :) Söndagen kunde ju inte bli sämre, vi tog en promenad och handlade och gick sen och hämtade bilen.. Vad vore inte en söndags lunch utan lite max mat? blev lite max mat och sen for vi hem.. Jimmy lagade god middag och hade fixat mys så kvällen med änglagård på tv var helt sjukt mysig! Så när hans klocka ringde på morgon fick jag lite ångest över att den redan var över, och att jag var tvungen att åka hem för att vara barnvakt.. Annars hade jag stannat till ikväll i alla fall.. :)


XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0