I'm not worried, not yet anyway...


.... 20 minuter kvar tills det är endast 3 dagar kvar tills vi lämnar svensk mark för lite (läs: Mycket) sol och bad i underbara Alanya...!!

Helgen som just passerat har varit en av de bästa i mitt liv, hängde med de bästa, där ibland finaste Vicky och Lina.. Vi skrattade, drack och sjöng och lyssnade på sjukt bra musik.. Och framför allt, åkte raggar bil och var allmänt bäst.. haha.. fina minnen! :)
Söndagen spenderade jag med att laga en massa god mat åt min älskade Jimmy så att han inte ska svälta ihjäl under veckan.. Och glad och lycklig blev han ju också så det gjorde min dag.

Måste bara flika in och säga att packningen kunde ju ha gått bättre. Mina Jesus sandaler är försvunna och jag vet inte vad för klänningar jag ska packa med mig, velar så fram och tillbaka så jag blir alldeles yr.. Tur man skrivit en checklista i alla fall så man har lite koll på vad jag bör ha med mig.. Men det löser sig, det är ju en dag i morgon också, ska passa på att tvätta lite då, och kanske få rätsida på packningen, och om inte annat så har jag ju torsdag och fredag också :) Jag är lugn.. So far anyway..





XoXo
Veronica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0