One year has been passing by...


Den här tiden, för exakt ett år sedan satt jag på tåget i en hytt och läste en bok.. Jag gjorde det bästa val som jag någonsin fattat åt mig själv. Jag bestämde mig för att flytta Hem. Hem till mina nära och kära. Hem och hittade tillbaka till mig själv. Ett år exakt. Och det har hänt så mycket roligt, och tråkigt sedan dess. Miljontals skratt och några skvättar tårar.. Min första egna lägenhet.  Pirr i magen, och kärlek.. Det har verkligen hänt massor sen dess. Och jag skulle inte ändra på något om jag fick göra om det igen.
Men jag har många underbara människor att tacka för att de funnits där för mig, mina allra närmsta vänner och min familj ni är guld värda, Love you! <3





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0