Nothing is impossible, The world it self says - I'm Possible



Jag vet inte hur jag ska orka/hinna med allt jag har tänkt idag. Tvätta kläder, laga Vickys byxor, hitta mina Jesus sandaler som verkar ha gått upp i rök, SOVA inför jobb natten, fara med Mickis på kyrkis avslutning.. Och på allt detta få i mig lite mat.. Jaja, nog vetja jag hinner det jag ska.. I hope.. Känner att jag behöver få lite semester innan allt sommar jobb drar igång, för jag har en känsla av att det blir mycket av den varan i sommar.. :)
Verkar som at vi kanske får våra scheman idag, så tänkte att jag ska åka förbi till jobbet innan jag hämtar Mickis.. Yey, Hoppas hoppas hoppas HOPPAS jag får det idag och framför allt hoppas jag att det är suuuuper bra!

Nu måste jag fixa mig lite och röja upp här hemma innan jag beger mig..
Ciao!




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0