This Weekend..


Jag måste ju låtsas att jag haft massor med tid att skriva blogg när Vicky kommer hem.. så ska försöka skrapa ihop ett riktigt långt inlägg så hon glömmer bort att bläddra ner och se efter fler inlägg, Smart va!? ;) haha...

Helgen som just passerat var toppen bra.. Lördagen spenderade vi på Leos Lekland och Mikaela var så glad och trött när vi sen efter det begav oss till toys n rus för att köpa henne en maskeraddräkt, hon ska nämligen på ett kalas där de ska klä ut sig, så att hon ska vara Askungen är väl inte så förvånande!? -Min lilla prinsessa. Sen så skjutsade mami och daddy mig till Jimmy medans de själva skulle iväg och äta.. Fick då kramas med hjärtat mitt ett tag innan det sen bar iväg hemåt..
Tidigt på söndag steg jag upp och packade in mina saker i bilen och åkte iväg till Luleå för en skoter dag ute med Jimmy och hans vänner.. Det var riktigt härligt ute i solen.. Men dagen tog inte slut där, när vi åkt tillbaka hem till henke med skotrarna bestämde vi oss för att följa med och hjälpa till att flytta hans flickvän från en liten skrubb till en fin lägenhet, ska kanske nämna att detta skedde i Haparanda. Så det blev en ruskigt lång dag, så när vi väl kom hem ville jag inget annat än att få sova, så jag somna som en stock.. Måndagen spenderade jag ensammen på stan, tog en valentine och strövade omkring.. köpte en tröja, en kjol och ett par strumpbyxor på H&M och for hem till läggan och gjorde mig fin, varför tycker man det är så roligt att klä upp sig och fixa sig fin för sin pojkvän? :) När Jimmy slutade jobba åkte vi för att äta, som vanligt så spårar det ur och vi åkte enda till Piteå för att äta på Den blå Ängeln, jag tror han sa att vi skrapade ihop ca 20 mil på den lilla färden.. Ett gott skratt fick vi oss i alla fall. och så fick jag tillfälle att prova GPSn, en riktigt rolig liten pryl..
Tanken var att jag skulle åka hem på kvällen men ändrade mig ganska snabbt, det är ju betydligt mycket mysigare att få sova med honom en extra natt om det går än att fara  hem och sova helt själv.. så kvart över fem ringde klockan och redan tjugo i sex var jag påväg hemåt för jobb mellan 07-12.. Så en riktigt bra helg har det varit och jag kan inte vänta tills den här helgen som kommer!!





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0