I wanna grow old with you. I wanna die lying in your arms. I wanna grow old with you. I wanna be looking in your eyes. I wanna be there for you. Sharing everything you do. I wanna grow old with you


Det var ett bra tag sen sist.. Men har verkligen inte orkat ta tag och skriva något.. Men jag gör ett nytt försök att ta tag i det nu..

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja? Med det som hänt på sistone eller kanske med att säga att jag är sjukt lycklig? Så himla Lycklig med Jimmy så jag får nypa mig i armen en massa gånger innan jag fattar att detta faktiskt är på riktigt.. Jag kan som inte låta bli att le vid tanken av honom, eller bara skratta åt honom när han lyssnar men samtidigt inte lägger något av de viktiga detaljerna på minne.. sjukt irriterande men så roligt så jag kan som inte bli arg.. Han är verkligen det bästa som hänt mig! Tillsammans med honom vill jag bli gammal och grå och sitta på en alltan i en gungstol och se våra barnbarn springa omkring.. typ.. Han tycker om mig precis som jag är, jag duger mer än nog, jag är bäst enligt honom.. Han är inte så dålig han heller, lill skrutthjärtat mitt <3
Jag behöver inte ändra mig eller göra mig annorlunda för att bli omtyckt, jag kan vara mitt lilla knäppa energiska jag utan att behöva oroa mig över att jag inte duger och vad folk ska tycka, och vad Jimmy framför allt ska tycka om mig..



"I want to grow old with you"





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0