Let me find some motivation..


Ibland får jag såna vansinnes idéer, som att stiga upp kl 5 på morgon och åka från luleå för att jobba 7-14 på BG.. Och inte nog med det, sen släpar jag med mig Lina och åker till Kalix för att svassa omkring där på stan.. Vi var inte hemma förrän vid 21 någon gång.. Jaja, vi hade roligt i alla fall, sjukt roligt till och med.. Skrattade, pratade, kollade, och svamlade sjukt mycket.. Men gud vad utmattad och helt slut igår kväll och idag.. Jag har knappt orkat med det jag skulle ha gjort, eller bara hälften har jag fått gjort, tvätten är på tork så jag har bara städningen kvar att ta hand om. USCH, orkar inte, vill inte men måste verkligen ta fram dammsugaren och röja upp här lite grann. men vart ska jag finna ork och lust till det?
Well well, ska strax ut i tvättstugan och därefter får vi se vad som orkas med :)






XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0