I just can't wait to see you smile at me


Så var det fredag igen..
Veckorna går fort när man har mycket att göra. Som att jobba, det tar upp mycket tid. och när man väl är ledig så hopar sig sysslorna på hög, tvätten, disken, städningen, sängbäddning etc. Och utöver alla MÅSTEN så finns det saker som jag VILL göra, som att få åka till eller i alla fall få umgås med Jimmy varje liten sekund jag får.. Så nu sitter jag och längtar och hoppas att jag ska få hoppa i bilen och åka dit redan ikväll.. Men troligtvis blir det väl inte så, han får mest troligt jobba över ikväll. Men jag kan ändå inte låta bli att hoppas. Dessutom står jag typ i startgroparna, redo att plocka ihop och åka på 5 minuter..





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0