Give a girl the right shoes and she can do what ever she likes to do..


Haft en toppen dag för mig själv på stan, nog för att jag saknade att ha någon som står utanför provhytten och hjälper till som smakråd och en vän att luncha med, fyy fan vad tråkigt det är att äta ensam, jag kom på mig själv med att kasta i mig maten bara för att slippa sitta där någon längre stund alldeles för mig själv.. Neej, äta gör man tllsammans annars kan det lika gärna få vara..
Hur som helst så hittade jag till slut ett par skor, det var kanske inte direkt den modellen jag tänkt mig från början, men de är fina och fyller sin fuktion.. och framför allt så är de HELA.. Vilket mina gamla inte är :P haha.. sen så hittade jag en fin vårgul topp på gina som jag passade på att köpa.. Sen så hittade jag lite smått och gott på ö&b när jag var på storheden.. och ett underställ från stadium outlet blev det också.. kanske jag kastar upp någon bild lite senare på mina fynd? Vem vet, den som lever får se..
Nu ska jag återgå till att laga mat, det blir lite special, alltså lite a la carte så här mitt i veckan.. Gott gott, jag vet i alla fall någon som kommer bli Glad :)








XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0