Now it's our turn to get what we want


Jag är nog världs sämst på att uppdatera och skriva i bloggen.. men det är inget jag rår för.. Livet flyter på, och det händer roliga saker hela tiden!
I augusti ska jag få göra något som jag länge velat göra, men som i sverige kostar en halv förmögenhet.. Vicky och jag har sökt en makeup artist kurs som vi kommit in på! Lyckan är total! Tre hela veckor där vi kommer få lära oss att bli garn duktiga på att lägga makeup, och vad som passar varje individuell person osv.. Sjuuuuukt spännande!
Jag kan nog inte vara lyckligare, eller joo om jag och Jimmy fick träffa varandra varje dag skulle jag vara ännu lyckligare.. Men annars är jag så lycklig att jag måste nypa mig i armen för att fatta att det är på riktigt.. Jag har verkligen världens finaste pojkvän, han är helt underbar och kärleken jag känner går inte att beskriva med ord. Sen att jag ska få åka på den där kursen är ju bara ett stort PLUS!



(Hanna & Mattias Bröllop 9 Juni 2012)



XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0