Sent på en söndag kväll sumerar jag helgen...


Då var denna helgen snart över.. Och jag har haft en lugn och stillsam helg, nästan för lugn.. Jag känner hur det kryper lite i benen på mig.. Men har faktiskt avreagerat mig lite grann på bilen idag, pappa har hjälpt mig att fixa och laga en del av grejerna som behövde repareras.. Ibland känns det bra att få stå och bli lite smutsig om det leder till något bra..
Håller i detta nu på att planera veckan, eftersom pappa lånar bilen så måste jag ta mig fram med buss, vilket är lite besvärligt.. Men på något sätt så måste det gå, för jag har mycket att göra!
Imorgon väntar jobbet och vardagen, men har bara två arbetsdagar den här veckan, så kan ju knappast påstå att jag har en tung vecka framför mig.. haha..






XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0