Finally!


NUUU är det äntligen helg!! Har nu ledigt till på måndag kl 14! :)
Blir belöningsmiddag på Köket med Josefine och hennes Johan, ska bli sjukt gott och är så himla hungrig så jag avlider nog snart!
Har fixat mig lite fin, det kändes som att jag ville göra något än att bara lägga på lite mascara. så har fixat hela maken med fondation och ögonskugga och hela baletten!
För övrigt saknar jag älskligen min och vill så åka till luleå och träffa honom med det är inte någon större idé för han jobbar hela helgen, 12 timmars pass varje dag.. Det suger!! :(

Nu skall jag återgå till att vara hungrig. Och jag hinner nog säkert springa på ica och handla just innan de där sniglarna anländer till Bränna.. :P haha..




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0