Begging you Please don't go


Efter att ha jobbat arslet av mig hela helgen knallade jag hem igår kl 21 och var helt slut i kroppen.. Promenaden som i vanliga fall tar endast 5 minuter att gå, tog då 10 minuter. Mina stackars fötter de värkte så det nästa kändes som om de blödde..
Jag fick det absolut bästa avslutet på den här helgen måste jag säga! Min älskade älskling kom upp från Luleå för att umgås med trötta mig ett par timmar. När hans klocka ringde på morgon sov jag som en stock och reagerade inte ens när den ringde. Jag som alltid är den som stänger av larmet.. Strax innan han skulle åka kom han och sa hejdå och jag min tröttmössa kastar mig i hans famn och bönar och ber att han inte ska fara, att han ska stanna.. Och han ger mig samma svar som alltid annars: - "Men du vet ju att jag inte kan. Jag måste åka nu.."


Midsommar 2012

Annars har jag haft en hittils väldigt lugn dag, sovit till halv tio ungefär och upptäckte att det ringt 3 gånger, jag stängde nämligen av ljudet på telefonen efter att jimmy for för att få sova ifred, det var nästa så jag visste att det skulle ringa.. Hur som helst hade jag inte orkat jobba något idag.. Mina fötter värker fortfarande och mitt huvud behöver få fundera uti något annat än bara jobbrelaterade saker. Så en ledig dag ska ju inte vara för mycket begärt.
Annars så funderar jag över hur vi ska ta oss till skavsta i tid så vi hinner till flyget. Och utöver det så slappar jag bara och njuter av att vara ledig.




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0