Sleep sleep little child sleep sleep little child, sleep sleep little child, sleep little child all night.


Jag har ett litet barn sovades i min säng där inne i alkoven.. Måste erkänna att jag inte ville sova ensammen så fick henne till att sova över här. Vi har kollat film, Gnomeå och Julia  tills hon blev alldeles för trött för att titta mer så jag bäddade ner henne i sängen och hon somnade inom 5 minuter. Tänk om det skulle vara så lätt varje gång.
Nu ska jag också krypa ner under täcket tillsammans med henne.. tänkte först sova i soffan men vad tusan, nog ryms vi i sängen båda två, vi är ju inga jättar heller..
Har dock kommit på en lista med saker jag "behöver" (och med saker menar jag kläder och skor).. Den är inte särskilt kort måste jag medge.. men men..
*Jeans, ljusa
*Vit klänning
*Sandaler
*Vanliga skor, Ich Converse eller liknande..
Den kanske inte var så lång, men kändes som en dyr lista, Hmm.. vad gör man!? :P
Sparar de bekymren tills i morgon och går nu och sover.. Natti natti!





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0