I Love the thought of stay in bed all day


Jag älskar de där mornarna när man kan vakna tidigt men inte behöver gå upp. Då man kan ligga och dra sig och kolla film tills man får kli i benen, först då är det dags att stiga upp. Idag är en sån dag. Vaknade halv nio och känner mig faktiskt utvilad och ganska pigg. Den energin lär jag ju behöva för idag kl 12 drar min Killer helg igång.... 12-21 idag, 7-20 i morgon och 7-21 på söndag.. Fun fun fun... eller så inte. Men det går nog bra, och jag får ju jobba med en av de bästa Lina!<3
Känns som evigheter sen vi jobbade helg tillsammans så nu är det på tiden.
Nu ska jag gosa in mig bland kuddarna en stund till innan jag går upp och äter lite frukost..







XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0