Heeeya', only one week left


Idag insåg jag, att det bara är en vecka kvar tills vi lämnar norrbotten för en mellan landning i stockholm och sen tre hela veckor i Spaninen! Kan ni fatta? det kan inte jag, tiden har gått så snabbt och allt känns så ofattbart! Jag längtar ihjäl mig, och stundom har jag så resfeber så jag vet varken ut eller in.. Ångest över packningen, men nu känns det faktiskt lite lugnare för vi har bokat in en extra väska som vi ska dela på, så det blir väl lite drygt 5 kg extra för oss var :)
Nu ska jag fixa och packa lite för imorgon då jag ska åka till luleå, för min Älskling fyller år och det ska bakas smörgås tårta och fixas en massa!





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0