Door bell are ringing and I'm running around like a dizzy chicken


Jag både älskar och hatar impuls besök.. De där som ringer knappt 5 minuter innan de dyker upp kan jag vilja stypa och krama på samma gång..
Ett sånt besök fick jag idag, och inte utav vem som helst, neej det var lilla Mickis och Mammsen som skulle komma förbi. Paniken blev uppenbar och jag bara kastade ifrån mig telefonen efter det att vi sagt hejdå.. Kastade mig sedan hals över huvud ut i köket och började fixa med disken, för jag känner min mor, annars hade hon börjat med den, och det hatar jag.. Sen skyndade jag mig att plocka till och byta från One Piecen och hoppa i jeansen..
Det är alltid lika kul att få besök, men jag vill ofta ha lite tid på mig att förbereda mig innan någon dyker upp.. Kalla mig störd, men det är mest för besökarens skull jag vill kunna ordna till i mitt organiserade kaos;).. Haha..




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0