A day I'll Never forget


Vilken helg!
Först ägnade jag två timmar av min fredag till att åka buss till luleå, nog märker man hur bra man har det när man bara kan hoppa in i bilen och åka dit man vill.. Men samtidigt var det väldigt skönt att inte köra bil, och så kunde jag ju åka med J till Ökx på lördagen..
När jag väl kom fram gick vi en sväng på stan, jag köpte mig nya leggings, och ett linne, hårfärg och armband lördagen till ära.. Sen bar det av mot systemet på storheden och sen avrundade vi med att äta lite max mat.. sen åkte vi och körde en sväng och såg..
Vi hann också med ett Bio besök senare på kvällen, The Stig Helmer story.. haha, måste ju bara säga att den är ju bara för söt! satt och tyckte han var gullig hela filmen, medans någon annan sov sisådär en 1/3 del av filmen :P

på lördagen sov vi lite längre än vad jag tänkt så fick stressa lite, hoppade upp ur sängen och började färga min utväxt som såg hemsk ut.. Men sen fick jag vänta som tusan på J som tog sån förskräckligt lång tid på sig... Mest för att retas med stressiga jag.. haha..
Sen när vi väl kom oss iväg och fram till Ökx åkte vi och hälsade på mamma och pappa, det var sjukt trevligt men jag hade verkligen inte tid att sitta där så länge som vi var där... jaa herre gud vilket stress monster jag var.. Men hur som helst så var kvällen helt sjukt bra! vi hade jätte roligt och alla var så fina! En helt obeskrivligt fin kväll.. Jag kommer aldrig att glömma den.








XoXo
Veronica<3



XoXo
Veronica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0