Those days Maybe the best days of my life...


Gör min vän en tjänst och uppfyller hennes önskan om att uppdatera min blogg.. det börjar väl vara en vecka sen nu, eller?? ;)

Helgen som varit har nog varit den mysigaste, finaste jag varit med om.. Den var helt obeskrivligt bra!

Idag har jag varit ledig, sovit ut riktigt ordentligt.. men med två avbrott dock, ett kl 5:45 då jag fick ett sms och ett vid 10 tiden då jag vaknade och fortfarande kände mig trött, så vände mig bara och somnade om..
Var och såg till Hundarna uppe på Gyljen och hade de ute på gården till att springa av sig lite grann..
Sen fick jag den fina idén att baka semlor, så när jag kom hem var jag och handlade lite ingredienser till det och satte igång.. Medans bullarna var på Jäsning så hann jag med en fika på B-valls med Finaste Lina och sen en snabb sväng till Outleten och ett litet kort besök hos Erika och Jocke på Tallvik.. Därefter gasa vi hem och jag gräddade bullarna och fixade fin fina semlor.. De var verkligen goda faktiskt! Inte torra eller något! Så jag är gode stolt över mig själv. Fick gott betyg av Mamsen och Mickis, och Lina också, så något måste jag ju ha gjort bra..

Så efter att flängade idag fick jag mig en lång skön dusch, one piecen är på och jag ägnar kvällen åt att mysa ner mig i soffan och kanske till och med somna här jag ligger.. Det vore ju inte så dumt det heller..



XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0