Thank you Mammi!


Tack snälla Mammsen! <3
I torsdags när jag åkte för att hämta mina skor på Gyljen, fanns det även ett annat paket där... från Gina.. Mamma ringde och berättade att hon köpt mig och Josefine en lite present och att jag gärna fick öppna paketet och kolla... Jag skulle märka vilken som var min sa hon.. Sagt och gjort så öppnade jag paketet och hittade två par garn fina byxor, ett par lila och ett par cerise rosa!!! Åååhh, vad lycklig jag blev, för jag har velat ha dem sen jag först såg dem på reklamen på tv.. och det var där mamma sett dem och snabbt skyndat sig och beställa dem från hemsidan..



Tack sötaste Mammi!! <3







XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0