It's a beautiful day!


Små timmarna kryper fram. Det är en trött Veronica som sitter i den gröna soffan i Personalrummet på BG.. Kan inte klockan bli 07:00 om ett par minuter, snälla? Well önska kan jag ju göra, men inte lär det ju bli så.. Neej än är det fyra timmar kvar av detta arbetspass innan jag får fara hem och krypa ner under täcket..
Planen för dagen är att sova till ca 12 eller 12:30, sen ska jag fixa mig och fixa lite där hemma och sen hämta lilla Mickis från Lekis och fara upp på Gyljen och ha mys resten av dagen tills Mamma kommer hem efter 21, sen kanske det bär av åt annat håll.. men det får vi se ;)
Hur som helst så blir det en riktigt fin fin dag!







XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0