I'm totally hopeless


Jag är helt hopplöst när det gäller att vila innan jag ska gå på och jobba natt. jag skulle vara så duktig och gå och vila i tid, Men som vanligt blev det inte mycket av det, jag lade mig ner men kunde tusan inte somna.. Neej jag låg där och vände och vred på mig tills jag fick ett ryck och hoppade upp och klädde på mig igen och for och hämtade Mickis badkläder som hon glömt på lekis, och på hemvägen for jag förbi med semlor till Mormor.. Väl hemma igen så la jag mig igen och försökte somna igen, men det gick ju såklart inte.. Men jag låg kvar en bra stund till och så fick jag ett sms, Så då for jag med Lina på Köket och åt Pizza och surrad järnet.. Hur vi har det roligt alltid, och tiden bara flyger iväg.. Och vi skrattar i massor!
När Lina for för att ha basketträning med små flickorna så försökte jag slutligen en sista gång.. Då somnade jag tillsist, men det blev inte mer än högst en timme.. Jaa, jag är helt hopplös helt enkelt..






XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0