Enough!


Stressen är total! Maskeraden är om en vecka och jag har inte ens en orderbekräftelse på mailen.. Detta är ett faktum.. Det finns så många fina jag vill ha, och jag kan tusan inte bestämma mig, så i morgon kväll när jag slutat kallar jag in förstärkning och låter någon annan få bestämma åt mig vilken jag ska välja och sen är det bara att köra på det. då får jag se ut hur som helst för nu är det färdig velat fram och tillbaka. Jag blir bara så stressad inombords så det får faktiskt vara nog! Någon måtta får det ju faktiskt vara. haha..

Natten går fint, än så länge. Men jag längar ju förstås hem till sängen enormt mycket. Dock kommer jag inte vara så sugen att stiga upp.. Jobb igen kl 16.. Usch.. Men sen får jag helg igen, eller i alla fall till söndag kl 16, om jag nu inte gör något åt saken..... ;)

Nu ska jag knalla iväg och se vad det kan finnas att sysselsätta sig med medans de sover så sött de små gamligarna (Lyckostarna)..







XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0