It's friday and I'm in love


Fredag, veckans bästa dag är äntligen här, efter en vecka som nästan känts som två..
steg upp före tusan på morgon för att ta i tu med berget av disk som stod på diskbänken innan mamma skulle komma och släppa av Mickis medans hon själv skulle iväg till tandläkaren.. Medans lill barnet och Selma var här bakade jag även frallor, som för övrigt blev sjukt goda!

Planen är att städa läggan innan Jimmy kommer. och innan mamma återigen kommer förbi med Mickis innan hon drar iväg till jobbet.. Men det går lite segt med städningen.. vad jag kan behöva är en liten socker kick och en massa bra musik, så nu ska jag uppdatera min spotifylista med lite ny musik och dra på volymen på MAX!!




Jag längtar till han kliver in genom dörren och jag får krama honom hårt och länge<3






XoXo
Veronica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0