Valentine's day


Det var alla hjärtans dag igår.. en hetisk dag må jag säga, jobbade till tolv sen hem och städade, tvättade, plockade till och lagade mat och efterrätt...

Jimmy kom kring sex och då åt vi och hade en väldigt mysig kväll.. Och token hade köpt mig en super fin alla hjärtans dag present, ett present kort hos en frissa i Luleå.. Så den får jag utnyttja här något och gå och klippa mig, Tack Hjärtat!<3
Själv hade jag köpt honom en parfym som han blev jätte glad för.. och så en liten rosa nallebjörn som jag sprutat min parfym på.. Och på morgon när han skulle till och fara så hängde han upp den lilla björnen i bilen vid backspegeln..
Gårdagen var som sagt helt super! God mat, och efterrätten blev sjukt bra, mycket bättre än väntat.. Det var helt enkelt Den bästa alla hjärtansdag någonsin! :)








XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0