Go for it, take a risk and jump


Efter en helt underbar och kylig helg i luleå med Jimmy med en massa mys, en sväng upp till Jokkmokks marknad där det var -35 grader och vi höll på att dö.. Mysigt var det hur som helst. En helt underbar helg har det varit i alla fall..!

Måndagen spenderades på BG från 12:00-22:00, jobb till 21 och sen tränade Lina och jag en timme..
Och idag har jag jobb 7-16 och sen intro mellan 16-20.. och därefter blir det nog träning.. jag har också börjat med cambridge, lite jobbigt var det så jag har ätit ett mål mat, men ett litet mål var det bara..
Det är mycket nu, planen är att komma i fin form för Turkiet och Beachen 2012.. och det ska Jag också!!!







XoXo
Veronica<3

Kommentarer
Postat av: Elina

Träning och Cambridge är ingen bra kombination!!! Var försiktig....

2012-02-07 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0