Shine bright like a diamond


Sista gången jag kollade på klockan var den halv fyra, tror jag var så övertrött så det var ju inte konstigt att jag hade svårt att somna.. Låg därefter ett tag och vände och vred på mig i sängen medans Jimmy och Nalla sov så gott.. Det är inte lätt att vara tjej, särskilt inte de där speciella dagarna varje månad... Hooa säger jag bara..
Att det sen ringde strax före sju och väcker mig är en helt annan femma.. Kan ju inte säga att jag var pigg.. Hade ställt alarmet på halv nio så när det ringde masade jag mig upp och gav Nalla mat, kollade julkalendern och så gick vi ut i snön, har kommit ganska mycket så fick plumsa fram eftersom de inte varit och plogat än..



Anledninen till varför jag skulle skriva var att min fina älskade vän Viktoria har förlovat sig, eller de ska som ha datumet 12.12.12, men i parisehjulet i London frågade Johan henne om hon ville bli hans<3 Kan ju inte annat än att bli så rörd så tårarna vill komma.. Jag är så glad för deras skull! Grattis till er, må ni leva lyckliga i alla era dagar.. <3





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0