My friends are those who I will keep close to my heart


Fredag kväll och jag myser i soffan och kollar X-factor medans hjärtat är i telefonen med en gammal vän som han inte pratat med på länge.. Han skrattar och det verkar som att de pratar om gamla minnen och massa svammel..
Ibland önskar jag att man inte tappat de flesta från gymnasiet utan att vi hade hållit kontakten, men det är väl så att man glider ifrån varandra och man har mycket annat runt omkring sig.. Man får lov att hålla fast vid dem man har och ta hand om och vårda relationen till dem. jag har inte särskilt många vänner men jag älskar dem så mycket, de är en stor del av mig, all kärlek till er <3<3<3







XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0