When a weird thing suddenly becomes one of the best things that ever happened.


Efter jag varit och tränat med Lina på gymet for jag hem och fixade riktigt mys för mig och Jimmy (han hade varit hos Johan under tiden jag tränat). Tände ljus i hela vardagsrummet, plockade fram chips och dipp, och lite ost och kex, och inte att glömma, lite godis också! Han blev så glad när han fick se vad jag gjort.. Hoppade snabbt i duschen, sen satt vi där i soffan och tittade på tv, smaskade och pratade och skrattade..
När vi sen skulle gå och sova och jag låg redan i sängen utan linserna i ögonen så sa jag hur dåligt jag ser utan dem.. Och då säger Jimmy det mest konstiga och sötaste någon någonsin sagt åt mig, -när vi blir jätte gamla och du är blind är det jag som ska fixa ost och kex och steka korv och makaroner och ta hand om dig..
LYCKA, det var så konstigt och så himla fint sagt av honom så jag fick hålla mig från att bli tårögd:P haha.. Nog är man lite väl blödig ibland måste jag ju erkänna..






XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0