Want to lay in your arms talking and laughing


När jag väcktes av ett irriterande borrande ljud strax efter sju på morgon så tänkte jag att detta kan ju inte vara möjligt, ska de borra hela morgonen så jag inte får sova? Jag släpade min trötta kropp upp från sängen ut i badrummet och letade fram mina öronproppar (som jag brukar använda då jag jobbat natt och ska sova) pluggade in dem i öronen och knallade tillbaka till sängen och somnade ganska omgående.. Vaknade sen igen ganska precis kl 10 och det kändes mycket bättre..
Men har ändå haft en lite halvjobbig dag, har fått ringa en massa samtal och fått vara ganska irriterad på att en del inte vet bete sig som vuxna.. Well well, har väl löst det där nu hoppas jag..
Fast vissa saker varit jobbiga så finns det vissa saker och människor som kan få mig på mycket bättre tankar.. Som Viktoria, vi har surrat en massa idag, om saker vi ska göra, om fredag, om Thaimat, om valborgs... Jaa massor, se jag har redan glömt bort vad som tyngde ner mig för bara ett litet tag sen..
Men just nu vill jag bara lägga mig i soffan med Jimmy och bara prata, om allt mellan himmel och jord.. Få ligga där i hans famn och prata strunt och skratta.. Så typiskt bara att han är i Luleå och jag är här hemma i ÖKX.. 








XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0