Mitt Hjärta blöder, men det blöder för någon annan än mig själv.


Långfredag är en väldigt speciell dag på många vis, framför allt är den väldigt lång och det har jag tyckt enda sen jag var liten, det var som att minutrarna var dubblet så långa än vad de vanligtvis är..
Men denna långfredag är mer speciell än många andra, för någon kommer den alltid att vara en av de värsta dagarna på året. Lina miste sin mormor, Eva sin mor och Poffen sin älskade fru.. Det som skulle bli en så fin överraskning slutade i tragedi.. Jag är så himla ledsen för deras skull, och jag sänder dem en massa massa styrketankar och kramar<3
Vid såna här tillfällen känner man sig så hjälplös och vill så gärna hjälpa men eftersom jag känner Lina så vill hon gärna vara för sig själv.. -Men vännen, du vet vart jag är när du är redo för att prata eller bara vara<3






XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0