I've found the perfect dress, but....


Sitter här i soffan och kollar spårlöst, äter godis och har hittat den perfekta klänningen att ha på bröllopet, men den finns bara i small.. Får hoppas att den kommer in i min storlek, för den vill jag ha! Den skulle vara så perfekt..
Jimmy min älskade har åkt hem, och det är väldigt ledsamt och tyst här i huset.. Jag tycker det är så jobbigt när han åker jag vill som bara följa med, eller bara hålla honom kvar:)
Snart blir det sängen, lite tråkigt men ska upp i morgon bitti och jobba, och så tänkte jag mig på en promenad innan jobbet om jag inte är alltför trött, så ska försöka stiga upp halv sex (hur jag nu ska lyckas med det konststycket, men det är värt ett försök).








XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0