We Create our own tomorrow, by what we dream today


trodde allt att jag skulle få sova riktigt gott i natt, men nej! har varit vaken nästan hela natten och kan inte alls förstå varför, jag var garn trött när jag lade mig.. jaja, jag har ju överlevt den här dagen också.. plus att jag dessutom har jobbat förmiddag (7-12)..

Tomorrow blir det Luleå (igen) med finaste Lina,


Hårfärg och skor står högst upp på listan och är prio ett! Förhoppningsvis kan jag hitta lite fina rosa prydnader och så:)

Längtar som tusan till helgen! Jag är så sjukt peppad!!

Nu ska jag se om det är något roligt på TV, annars blir det att slå igång någon mys film och dra på mig One Piecen..



XoXo
Veronica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0